NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 17 mars 2012

Långshyttan 20120317

Pratade med Georg han fick tillbaka sin plånbok med id och sl kort.
Flyktingarna bredvid mig bankar varje dag även på helgerna.
Migrationsverket har ansvar för dessa och ska vitaga åtgärder.

Duschade länge sov tungt var mycket trött idag.
I gårkväll försvann varmvattnet samt kalla element.

Mulet idag runt +5C kom nederbörd regnblandat.
Orkar inte mycket väntar bara på att idioterna ska börja att banka igen.
Ska inte säga vad jag vill göra med dem!

Varje dag de bankar kommer jag anmäla det som en störning.
Kan de störa varje dag ska de inte klaga på min musik!
Och lyssna på bildjävlar som rusar motorer och åker utanför vad kul!

Golflandskap.se kolla in fina bilder några banor har jag sett under mina alla cykelturer nere i uppland passerade jag ju några stycken golfklubbar.

Några vårtecken såg jag igår kul.
I Ludvika har sand upptagningen börjar kanske man kan se på kommunens hemsida när den börjar här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!