NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 13 mars 2012

Långshyttan 20120312

Blåsigt ute minst sagt några få plusgrader duschat mig ren.
Kollat in alla lekande småbarn på gården de är många de har inte längre overaller på sig de är lustiga att se på.

Har rispat mig på vänster arm en lång rispa skogen var ett helvete igår.
Det mesta av snö och is är borta gården trött på detta.

Min tunga huvudvärk är delvis kvar idag.
Har begärt att migrationsverket ska flytta på mina grannar i huset bredvid de störde till kl 2330.

Onsdag blir sol runt +5C mindre blåst få se åt vilket håll det blir.
Norrut Laggabacken och Älgsjön,Flyttjesjön beror på hur mycket snö det är kvar på vägen.

Medtagen efter gårdagen är jag men orkar inte dra det igen.

Förde över 400kr hade bara 142kr kvar annars nu 542kr+5000 i kredit.
Måttliga halter av Al samt låga av Hassel hade klåda samt grus i ögonen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!