NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 15 mars 2012

Långshyttan 20120315

Såg en äldre tant var det grannen under?
Fick idag veta att det inte är grannen under som bankar dagligen hon störs själv och det ska komma från grannhuset dvs de fyra lägenheterna med flyktingar.

De störde idag migrationsverket ville veta vilken lägenhet det är svårt att säga exakt.

Duschat idag tekniskt fel min text försvann får börja om igen.
Grannarna stör borde sova i vardagsrummet men här är redan trångt.
Ska ut fredag till ica med barnvagnen går runt får vi se var jag hamnar kan inte bara sitta inne så tråkigt.

Hörde gäss igår men såg dem inte.
Det ser bra ut på gatorna här nu all sand ska bort.
Hörde glassbilen den ska självklart störa mig här också!
All sand ska bort den kan vara farlig att cykla på.

Aktion för Sverige lägger ner var en avhoppad nationaldemokrat som drev den.

Mitt hår borde klippas men jag låter det växa.
Öppnade fönstret mot gården alla småbarn verkar ha lekt färdigt idag.
Inte är det helt flygfritt här heller flygplan har förstör mitt liv.
Uppväxt på söder fullt med propeller plan flyget mot Bromma flyger över huset där mormor bodde hörnan av Blekingegatan/Grindsgatan.

Vega i Haninge man såg och hörde flyget som flög mellan Huddinge och Haninge.

Draken plan kom över från Tullinge F18 samt stora helikoptern mot Berga.

Almunge de flög högt från Arlanda men störde ibland.
Märsta ja vi glömmer det hemskt folk satt i timmar på gårde och barnen lekte de åt mat hade de verkligen trevligt?

Över steningedalen varje minut kom ett stort flygplan dånande.
På 1000 meter med fullt pådrag!

Mitt huvud hade kortslutning det gällde att fort komma in från gården till huset.

Det går aldrig att jämföra Långshyttan med Märsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!