NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 18 mars 2012

Långshyttan 20120318

Har lyssnat med trådlösa hörlurar hela dagen!
Mulet ute men sen kom solen men max +7C-
Torsdag den 22 tandläkaren igen i Hedemora sjukresa gratis buss.

Rengöring inför kommande rotfyllning.
Kan vänta upp till sex månader.
Tandläkaren i Märsta förberedde men jag flyttade ju.

Hon lägger en gummiduk över tanden får ej komma in något saliv.
Sist gjorde det mycket ont trots sprutan.

Eftersom vägarna norrut är rena isen så tänkte jag gå söderut var ett tag sedan sist.

Man följer den gamla banvallen som korsade länväg 270 Nordviken och vidare mot Västerby eller enligt skyltarna Västerbyn.

Eller ska jag leta efter älgarna i Långshyttans älgpark?
Sist jag var där kom jag från Östansjö det var snö och is!
Har med Samsung ryggsäck med kex och utspädd dricka samt kameran.
Och mp3 spelaren så klart!

Kollade in alla små barn och den lilla roliga flickan de är lite smutsiga i sina overaller nu!

Gräsmattan är nästan helt snö och isfri men lerig.
Har ryggvärk brukar inte ha det men kanske beror på att jag föll omkull på skogsvägen i fredags?

längre fram skulle det bli +14C!
Låga halter av Al och Hassel pga kylan.

Pension måndag några manuella räkningar men jag ska ut på en längre promenad söderut.

Norrut var en besvikelse hur ser grusvägarna ut söderut?
Tänk att jag gick till Stjärnsund vände hem efter en liten stund pga mörkret.

Var just inne i Stjärnsund vid elljusspåret som går runt sjön bysjön?
Finns bilder upplagda otroligt jobbigt var det mina fötter värkte!

Har en kant på en tand på vänster överrad som min tunga pillar på varje dag.

Vet inte hur den uppstod det är inget fel på den tanden det gör inte ont heller.

Men tungan kan inte sluta pilla där sjukt va?
Min kropp behöver ut och röra på sig!

Östansjö var jobbigt också!
Lördagen lät som en plåtverkstad de bredvid har klagat på det.
Man får inte heller köra in med bilar på gårdarna men det gör folk och det är parkerings förbud men de bryr sig inte.

Grannen under har en cykel i trapphuset trots förbud.
Sist kunde jag faktiskt ta av mig camojackan den sista biten hem.

Skåne hade inte heller någon större värme max +9C.
Slängde ut en spindel i köket häromdagen såg en insekt som flög omkring härinne.

Blir nog samma gråa träningsbyxor igen eller kan man ta de svarta?
Tror det skulle blåsa måndag ska kolla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!