NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 1 mars 2012

Långshyttan 20120301 Vilken dag!

Ut till ica lagom tung väska mot skogen i norr.
Kraftigt uppför med tung väska samt snorhalt.
Gick ändå på till en punkt en bit från skogsvägens vändslinga.
Drack festis samt åt en macka fanns ett stort parti i skogen som var helt snöfri.

Man ser inga djur lite djurspår och några enstaka fjärrflyg stör men kortvarigt högt upp.

Helly hansen tröjan åkte av utanför ica sol men kallt i skuggan kallare väder är på gång.

Spelade in Gunnar&en mikrofon första programmet för mars 2012.
Såg en fluga samt flera insekter kanske myggor.
Visst var det jobbigt men jag måste få komma ut blir så instängt i en lägenhet.

Samma stig hem nedför med väskan snorhalt nere i Långshyttan var det väldigt varmt gatorna börjar att smälta rinner vatten vissa ställen är ren is.

Nära och falla flera gånger väl hemma såg först inget brev men där låg ett.
Hade ju fått flera brev fel från postboxen förut inkasso samt kronofogen.
Nu var det min tur nej?

Allt utrett ringde först inkasso sedan fortum krävdes en massa tid för dessa samtal.

Fortum hade skickat fakturor till gamla adressen nere i Märsta.
Jag hade av misstag stoppat ett autogiro.

Men 281kr ska betalas in nu via datorn gör det i morgon.
Jag blev väldigt upprörd och stressad av detta.


Svettig åt gott färdig mat portion från vår ica.
Barnen leker så man kan inte öppna fönstret nej då får det vara!
Två långa brev till Tatyana med bilder kom aldrig iväg pga tekniskt strul.
Trots det är hon tokig i mig!

Andra killar dricker och vill baraha sex med henne.
Nya bilder hela tiden hon är mycket snygg och sexig.
Men jag vet inte om hon är ärlig eller en smart bedragare?
Av mig får hon aldrig några pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!