NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 27 december 2011

Långshyttan 20111227 Ut i stormen!

8+ i natt ut med barnvagnen flera plusgrader sol men väldigt blåsigt.
Tog de lättare kängorna samt tränings byxor ej så vindtäta.
Det mesta av snö och is är borta bara lite kvar i skogen nästan bara barmark.

Till ica handlade för 1000kr b la en rakhyvel 69kr nu blir jag len på halsen det klarar inte ina två rakmaskiner.

Tungt lastat vilken skillnad på gator och vägar mot sist.
Lämnnade barnvagnen och gick in lite i skogen åt en macka+lite dricka.

Gick runt och njöt lite vårkänsla i luften gud vad hus det är till salu.
Minst tio såg jag en del i mindre bra skick man kan söka på länsförsäkringar fastighet och Långshyttan.

Hörde ett mindre flyg från Sveg-Mora-Arlanda.
Mötte en långbent snygging visserligen med glasögon men snyggt hår och man såg formerna av hennes bakdel!

Nån dag med stabilt väder ska jag in i den norra skogen snöfritt.
Målet är en antenn mast uppe i skogen måste finnas en väg där 500 meter norrut.
Började frysa på slutet träningsbyxorna är mycket tunnare än trafficares vinterbyxor för växlingen.

Upp med sakerna och barnvagnen uppför trappan.
Ska föra över 1000kr från privat kontot till personkontot.
På en kontakt sida fick jag besök flera gånger av en snygging i Borlänge men sedan blockerade hon mig skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!