NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 20 december 2011

Långshyttan 20111220 Tråkig dag!

Ok Börje kom vad gjorde han toan rinner för länge såg smutsigt ut när han lyfte på locket han får återkomma med det.
Glasmästaren kom från Hedemora även han blev utskälld av den stora hunden ett mycket starkt och mörkt ljud.

I timmar har jag lyssnat på det kul?
Med inplastat fönster drog han ner till Hedemora igen 2,5 mil med mitt fönster.
Telefon svararen fungerar nu 0225-60143 säg er åsikt radio lyssnare besökare på nätet ni är så anonyma man ser bara på räknaren att ni finns.

Han kom tillbaka och blev utskälld hunden åter inte glad sade han.
De tröga tre fönstren måste fixas senare och jag ska öppna mellan fönstret och rengöra.

Så efter samtal åter med posten företag i Hedemora skulle de frakta upp mina två paket till ica på onsdag normalt görs inte det när det väger mer än 20kg detta blir nog 26 kilo.

Mycket barn läs flykting barn har lekt idag.
Såg nog grannen mitt emot mig en fuling runt 45 röker fy fan!
Undrar om man kommer in på skogsvägarna är de plogade?
Har kokat potatis värmt köttbullar och grönsaker i Säter mikron.
Har även en Uppsala/Märsta mikro pga de dubbla lägenheterna finns det dubbla ex av vissa saker.

Man sandar på gården men bara lite på gatan har skrivit till kommunen om det.

Väntar på delar så jag kan koppla ihop två duschslangar och ansluta tvättmaskinens slang.

Finns butik i Avesta som säljer begagnat.
Georg hade ramlat på sin trapp det var så halt.
Så fick jag äntligen tvätta mig hunden håller sin käft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!