NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 16 december 2011

Långshyttan 20111216

Vilodag och posten företag i Hedemora hade lovat att köra upp två kartonger med högtalare+kablar på villkor att jag höll mig hemma.
Fick därför vänta med att duscha lyssnade och kollade såg bara den vanliga brevbärar bilen.
Ska ringa dem på måndag Börje på Hedemora bostäder ringde och klagade på att jag är ju aldrig hemma.
Han kom inte heller idag för att jag hörde ingen som ringde på.
Har skickat sms till honom för fönstren måste lagas nu.

Men till slut måste jag tvätta mig.
Mycket av snön är borta lite ligger kvar man ser lite barmark lite gräsmatta.
En del is delvis kvar,såg en flock med vanliga duvor igår såg jag en flock med svanar när jag var ute.

Nya telefonen har fortfarande ett tekniskt fel röstbrevlådan går ej att aktivera tekniker ska undersöka och återkomma.
Lite jobbigt med tre datorer alla ska köras diverse underhålls program.
Lexmark X2670 färgpatronen är snart slut kom det upp.
Bröt strömmen och tog ur den frågan är när den svarta tar slut.
Beställde en ny inte orginal den kostar över 400kr denna kostar 231kr.

Tosn rinner ibland länge efter spolning.
Varmvattnet i köket där minskar strålen så man måste då öka strålen.
Det uppstår ett tjutande ljud samma som i Almunge.

Beställde en nippel samt tror det hette bussning som passar mellan tvättmaskinens slang och anslutningen från handfatet hoppas det passar då får jag igång tvättmaskinen det elektriska är klart.

Billigt var det och sen får jag en duschslang på fyra meter.
Inte nog med att tittögat inte är gjort för en man på 185cm det är en spricka i glaset.

Måndag pension 11 266+mitt överskott blir nåt på 13 000kr+kredit 5000kr.
Mitt privata finns 2000kr på ett sparkonto finns snart 800kr.
Men bredbandsbolaget har ej dragit sin bit från november med autogiro skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!