NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 21 december 2011

Långshyttan 20111221 Laggarbacken-Hinshyttan-Sybo-Rällingsberg

Idag körde posten mina paket till ica den kommer fram under efter middagen så jag tar hem dem på onsdag.
Ut vägen mot Hinshyttan var plogad men inte de många skogsvägarna.
Fortsatte lite på vägen mot Ängelsberg/Hofors=två mil.
Orkade till Sybo sadelmakeri.
Tillbaka till Hinshyttan och hem via Rällingsbergs fd gruva.
Spelade in ett längre Gunnar och en mikrofon 20111221.

Kom post i min brevlåda ny färgpatron ditsatt.
Returpåsar antal tre gratis frakt med flyg till France.
En manuell räkning/lån betalt.

Julkort från Lotta mormors dotter.
Hon bifogade ett pressklipp att klagomålen om flygbuller gör att Arlandas nya miljötillstånd kanske inte beviljas fullt ut vilket skulle innebära en halvering av antalet starter/landningar.
Det var inte bara jag som tyckte det var jobbigt!

Nytt konto hos Archive skickar upp gamla privata filmer från mina cykelturer.

Efter Rällingsberg blev det att pulsa i snön.
De höga bergen är mäktiga enormt vackert.
Göran Lindemark lägger upp gamla närradio program.
Känns lite fryset nu undrar om det blir några hyreshöjningar?
Sigtunahem och Säter bostäder höjer bägge 2 resp 3% har bott i Märsta/Säter.


Välkomst brev från Hedemora kommun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!