NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 5 december 2011

Långshyttan 20111205

Fick bekräftat sent på söndags kvällen att killen överfört 9000sek till mitt pg nr.

Idag skulle bli en vilodag efter gårdagen och duschning.
Men jag märkte snart att vattnet började bli svalt!
Tvingades tvåla in mig samt skölja av flera gånger i kallt vatten.
Även håret bearbetas flera gånger med schampoo även det i kallt vatten.
Med det långa nerför axlarna hårdrocks håret insmetat med balsam tvingades jag spola tills det slutligen kom tillbaka varmvattnet så jag kunde börja skölja av.

Mina två nätverks kablar som jag nu inte behöver har kommit måste hämta dem de är betalda a 118sek.
Känns bra kallt därute trots bara lite minus lätt snöfall.
Kan ta flera dagar innan de 9000sek kommit ska överföra en mindre del 2000-3000 sek till personkontot.

Tänkte köpa mig en egen liten julklapp pga trasiga Proson högtalare inköpta för Säter lägenheten vill jag köpa högtalare från netonnet.se
tre vägs för 850kr eller Andersson två vägs för 1 900kr med hemkörning från posten.

Min räddning är detta kortsiktigt och långsiktigt.
2012 ska sex tänder börja att lagas den första blir rotfyllning a 3000sek.
Betala så mycket du kan kontant och resten på avbetalning.
Börjar att kännas trasigt samt det börjar att ila lite.

Den flykting familj som bor mot mina två sovrum kommer att flyttas av migrations verket så de kan snart aldrig störa mig mera på nätterna.

Idag lyste solen med vid kl 1445 blev det bra mycket mörkare.
Här ser man vackra domherrar och enstaka kråkor och kajor men inte så stora flockar med hundratals kanske tusentals som i Märsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!