NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 6 december 2011

Långshyttan 20111206

Bäst att passa på sämre väder kommer.
Mitt bostads tillägg är förnyat till november 2014 har fortsatt 11 266kr/m.
9000sek kom idag in har fört över 3000sek till personkontot.
Ut med min lilla sittvagn+större väska till Yamis gatukök gubben+gumman+extra personal men var är deras kunder?

Till ica handlade+hämtade ut två nätverks kablar som jag ej längre behövde.
De hade skrivit som svar att de ej dragit summan och att jag utan kostnad kunde begära paketet i retur såg jag när jag kom hem sorry to late.

Med en sittvagn blir vikten lite lättare men underlaget kan vara besvärligt.
Den hoppar och skakar friskt gick genom Nordalen nu på den övre vägen mot Västerby/Österby när jag järnvägen fanns användes den.
Usel väg mycket trasiga potthål som är isbelagda.
Orkade dra uppför några kraftiga backar med fin utsikt men vände sedan.
Fick ibland stanna och vila kolla runt och dricka lite spanade in vad jag tror är älgparken nu stängd.

Vägen upp mot sjön Hålnan går bra långt bort innan Västerby orkade inte så långt med tung sittvagn.

Ofta möter man ingen eller nån enstaka ute.
Spelade in Gunnar 20111206.
Onsdag blir mulet med lätt snöfall min vilodag+dusch dag.
Torsdag sol tänkte skicka första av tre kartonger till killen.
Nu är det minus 8 här vädrade ut lägenheten i köket var det nere på +7C.

Kändes kallare än det var blev minst en mil troligen mera i min värkande och stela kropp man måste ut och röra på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!