NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 23 december 2011

Långshyttan 20111223 En gubbe kom på dörren!

För andra gången kom ett bilbud när jag beställde från en vvs butik i Malmö med ett 08 nummer.

Har fixat med en nippel kopplat ihop två duschslangar de är nog fyra meter långa nu!
Med visst besvär kom jag åt under handfatet och drog åt ännu är det visst vatten läkage som måste åtgärdas.

Börje ska ju meka mera med min toa han ska byta nåt den rinner för länge.
Då slipper de betala till rörfirman men då kan han kolla om han kan dra åt hårdare.
Har provtvättat två gånger på ett kortprogram a 15 min 30C.
Första gången skakade maskinen extremt våldsamt med hjälp av några lagom tjocka böcker står den nu stabilt bara mindre helt normala vibrationer.

Har filmat med både action cam och min digital tills den senare behövde ladda batterierna länk kommer filmade lite runt här just utanför.

Såg att tandläkarens vykort=buss biljetten för sjukresa på dalatrafik är poststämplat i Uppsala några mil därför tar det några dagar extra.
Uppsala postterminial ska läggas ner med flera b la byggs det en postterminal Stockholm Nord i Rosersberg när Tomteboda läggs ner.
Posttågen ändras då dit upp i Stockholm återstår då spår anslutna Stockholm Årsta.

Dimman sveper in nu är det mildväder igen.
Jo trots att jag var trött med hjälp av barnvagnen slängdes fyra äckliga sopsäckar hade tränings byxor och sj vinterjacka på mig.

I sovrummet står en liten radio med cd spelare ej mp3 köpt på B och Ö.
Trådantenn går snabbt att skifta mellan stationerna.

Andersson högtalarna i rum nr 2 är nu anslutna med rca kabel till cd läge på förstärkaren proson som sköts med fjärrkontroll.
Några hyfsade lagom billiga data högtalare kan köpas för att anslutas till den trådlösa högtalarboxen som nu står i sovrummet.

Samt samma för en scanner går även att koppla in en ni bands equalizer på förstärkaren i rum nr med din och rca kablage.

Har ett kablage som fungerar man ska hitta input samt output finns tre din anslutningar på den.

Jo min lagring på bredbandsbolaget 100gb nu kan man ladda ner hela mappar inte bara enskilda filer.

Tog b la hem flera privata filmer från gamla cykelfärder de kommer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!