NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 18 augusti 2013

Långshyttan den 18 augusti

Ska äta köttbullar med makaroner finns ingen ketchup kvar.
Min moste skrev på FB att på Grindsgatan på södermalm var det en massa oväsen b la från byggställningar.
Även Bromma flyget passerar över deras hustak.
Verkar ha regnat samt jag har duschat.
Har synkat webläsaren Seamonkey mellan B och C datorn.
--------------------------------------------------------------------------------
Har skickat upp mp3 till Shoutcheap.com ändringen tar några timmar.När man börjar spela netradion.tk ska man först
höra Jussi Björling sjunga Land du välsignade runt 3 min.

Om min anslutning bryts ska samma låt gå i en slinga.
Mätt nu lite kaffe på det ser mörkt ut ute och små pojkarna som lekte på gården försvann.

Georg kommer från september inte ha sån sändnings tid längre jag tar över mera sändnings tid.


Tredje och fjärde lördagen kommer Gunnar på 60 minuter tillbaka.

Kom ihåg att han är gammal och sjuk ramlar han omkull kommer han inte upp själv.
Läkarna hotar med att tvinga in honom på ett pensionärshem vilket han bävar för.

Oops ser att Backupwebtown.com är tillbaka efter lång tid.
Sedan många år har jag skickat upp enorma mängder med foldrar med mp3 där man de är alla borta ser jag.


Måste fylla upp mat i morgon det blir tungt sedan hem direkt.
Fick bekräftat att synkningen av Seamonkey är utförd samma favoriter på B och C datorn.

29 ska jag till Sveaparkens klinik för kontroll av tänderna.
Vilket yrke stirra på folk äckliga tänder hela dagarna.
Det är privat ny kallelse kommer den är min buss biljett.
Folktandvården förstärkte med ett antal snygga kvinnliga tandläkare från Portugal de fick börja med fem månaders svensk undervisning.

Fler från Portugal skulle anställas men det har inte hjälpt det är flera års kö till folktandvården i Hedemora.
Man har tur sedan många herrans år att alltid få kvinnlig personal.


Kommer fram vid kl 1230 kl 1300 är min tid och kl 1420 går bussen tillbaka måste ha nära till deras toa för mina akuta besvär med blåsan.Kan inte gå omkring i Hedemora kissnödig då blir man tokig.

Är det fint väder tar jag en liten promenad.
Bakom dem är själva parken till höger börjar Vikmanshyttevägen.

Daldansen lade ned spelade in ibland när jag periodvis bodde i Säter i Siggebo radio Hedemora sände live men allt gick med förlust artisterna fick inte betalt när arrangören gick i kk.

Sveaparken är en fd sjö och radio Hedemora verkar ha tagit bort sin hemsida med webbradio den var ful.























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!