NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 19 augusti 2013

En femte lördag?

Ser att det nu i augusti och t ex i november blir en femte lördag.
Normalt är det ju fyra lördagar per månad.
Inkopplingar kan ske:

  • Kl 1700-1730
  • Kl 1730-1800
  • Kl 1800-1830
31 augusti har vi en femte lördag det nya kör schemat från september bygger på det normala dvs fyra lördagar inte fem.
Jag tror helt enkelt att det blir lite olika dels beroende på om Georgs program ledning är ok.Ljudet från hans studio är dåligt jag kan bara höra över internet musiken låter som mellan vågs radio.

Denna femte lördag den 31 augusti får Georg köra mellan kl 1700-1800 jag kör kl 1800-1830.

Om det är känt att det är fel på program ledningen blir det tvärt om.Då kör jag kl 1700-1800 Georg kl 1800-1830.

Solen lyser när jag gick ut i bara en skjorta och camo byxorna 
kändes det kyligt i stark motvind i skuggan i solen lite bättre.
Fick en ung kvinna i kortkort framför mig för att undvika att behöva stirra på hennes ben vek jag snabbt av till höger på en gräsmatta.
Först till återvinningen tråkigt och väldigt blåsigt.
Sen till panta flaskor/burkar sen in till ica.
Två skolflickor den ena hade shorts och fina lår.
Undvek dem men de var överallt i butiken.
I fantasin klämde jag små brudarna i rumpan.

Firma gubbarna köpte fika bröd.
Såg att man gräver upp gatorna även i denna lilla ort.
På Grindsgatan på södermalm var det ständigt nya hål i gatan så det blev trångt för bilar och bussar.

Linje 43 blev sen 55 på Hallandsgatan låg spåren kvar länge efter spårvagnarna som gick upp till ringvägen en gång.

Dyrt och tungt jobbigt men gick en bit och vilade drack lite läskande loka.

Varmare i luften på hemvägen men lite jobbigt med blåsten ändå.
Går ej att önska låtar mm på netradion.tk använd:
radio88@bredband.net

Nu fungerar ännu en adress för att lyssna på vår internet kanal:





Tryck på playknappen längst ned till höger finns en liten symbol tryck på den så kommer det upp en popp upp spelare ni ser även koden för inbäddad spelare.



















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!