NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 11 augusti 2013

Långshyttan 11 augusti

Som ni hör här så är Shoutcheap.com igång igen så då fungerar också netradion.tk Fn körs winamp live ström från C datorn.

Fn körs en cd med häftiga brudarna i The Donnas.
Därefter kommer en cd med Jack Vreesvijk som jag köpte för ett antal år sedan.
Har en stor samling med köpta cd en period blev det mycket från Ginza ofta på rea.

Avpixlat däremot fungerar inte de kan vara utsatta för sabotage.

Lyssnar med små hör lurar var ute skulle bli regn men det är lite svag sol hade solglasögon men ingen keps.

Gick bara till ica ingen större fart idag på söndagen.
Förutom de gamla tanterna fanns några snygga brudar finns även snygg kvinnlig personal utan fula glasögon.

Ligger mycket minus lever på krediten finns inget att äta.
Köpte en liten max pepsi inte bra för tänderna men förr blev det flera liter med läsk per vecka.

I regel köper jag aldrig läsk med nåt enstaka undantag.
Finns bra alternativ känner att man piggnar till den söta smaken är beroende framkallande,det är mängden med läsk som är avgörande för tänderna.

Till nästa lördag ska ett program på 30 minuter produceras för Gjallarhornet kl 1800-1830 blir med ftp.

Är runt +20 ute efter en kylig natt blev svettig hade en tunn grön jacka på men den åkte av.

Strumpor+sportshorts är allt jag har på mig.
Såg en gubbe längre ned på gatan på gårdssidan med naken överkropp och en gumma på sin balkong bredvid som pratade med gubben som fixade sin fina blommor röda på balkongen.

Jag är aldrig ute på min lilla balkong pga jag är för blyg om nån ser mig.
Kan ändå inte sitta där naken.

På min gamla gata i 17 år Sleipnergatan i Märsta brände man upp en moped vid 5 tiden på morgonen min moped blev förstörd av huliganer i ett kodat garage.

Hela fronten var förstörd.
Brukar köpa en varm grillad kyckling ville köpa fläskokletter men har inte råd.

Var man kvinna skulle man fnaska ihop pengar!
Kvinnor har det bra de behöver bara sära på benen så får de flera tusen kronor per kåt gubbe.

Over and out.












































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!