NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 20 juli 2012

Långshyttan 20120720 Inte 100 mb/s längre!

Såg igår att det buffrar enormt på alla tre datorer likadant idag.
Har ringt alltele de ska ringa företaget i Stockholm som har anslutningen till mig.
Det går långsamt skulle testa att ansluta c datorn direkt till bredbands uttaget samma visa så någonstans är det fel.

Tog mig ut sol och enormt hett pratade länge för länge med grannen under.
Ville kolla hur vädret såg ut men så drog jag iväg ut länsväg 270 svängde in till Långsbyn hälsade på vita kor från gården i Långsbyn.
Cyklade sedan där jag förut bara hade gått flera gånger i vinter delvis hade jag cyklat en gång under våren.

Körde höger förbi öppen vägbom minns ej namnet på fritidsområdet.
Dalkarlsvägen ner mot Stockholm såg lerig ut.
Cyklade tills det tog slut vid vattnet där borta syntes Västerbyn där tågen gick fram till 1964 på BLJ.

Som vanligt kom det mörka åskväder och de åskade lite.
Mina grannar har också tröga fönster samt slitna dörrar med djupa hål i.
De har källar nycklar som inte passar till källaren.
Hon hade ringt om klotter men de tar inte bort det.

Med tanke på gårdagen är jag trött det var varmare idag.
Nu gäller vila alltele skulle ringa tillbaka men de stänger väl kl 1800.
Så jag betalar för 100mb/s men nåt är fel som sagt.
De har öppet lördag och söndag kl 1000-1400.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!