NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 2 juli 2012

Långshyttan 20120702 Ut igen!

Jag fick ett ryck ut igen!
Lite blåsigt men bra varmt först till Abbe sen till ica såg två unga tjejer de köpte nån dricka.
Den ena tjejen var snygg hade mörkt hår men hon hade nån konstig dress liknade sån som de har när de är utklädda till björn.

När hon cyklade iväg med den dressen såg det konstigt ut den såg varm ut för sommaren.

Bara småhandlade lite sen tillbaka till Abbe tror tjejen som jobbade där antingen har semester eller såg drog han in henne?
Abbe körde 60 tals musik.

Gick Trollbo och hem väl hemma satt två grann tanter.
De brukar sitta där och röka den mittemot mig äldre med glasögon men svart hår.Den undre grå hårhårig hon hade förut anmält mig för hög musik.

Hon har snygga ben typ kraftigare ben som mogna damer kan ha.
Man ser bara en del av hennes ben så hur ser då hennes lår ut?

Hon under mig var trevlig ej sån elak häxa som jag trodde hon skulle klaga och skälla på mig varje gång man träffas.

Har bara sett henne ett fåtal gånger och aldrig möts eller pratats vid förut.

De hade också problem med samtliga sina fönster de är extremt tröga.
De tyckte också att bolaget kunde byta eller måla om alla träställningar i området.

De klagade även på att några asylsökande har klottrat i tvättstugan.
Det har jag anmält jag berättade lite om livet i Märsta med flyg utanför min lägenhet mellan kl 7-22 i 17år 60db på 1000 meters höjd.

Man hör aldrig nån spola på toa här eller nån har en tv eller radio eller en stereo!

De frågade om barnen på gården stör jag svarade att måsar i hundratals stör.


Jag blev biten i skogen igår av myggen det kliar och svider på flera ställen.

Är trött åt upp en calzone.

Tre rätter med stekta ägg stekt potatis och stekt falukorv väntar.
Glömde skickade åter två cd med gobitar b la nationell musik.
Första programmet med radio länsman mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!