NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 1 juli 2012

Långshyttan 20120701

Duschade och ut uppför i skogen tills jag kom upp på höjden med en fin utsikt.Såg bort mot sjön Hålnan och Östersjö.

Långt där borta ligger Ängelsberg,Edsken och Hofors dit jag cyklade sommaren 2012.
Myggen i skogen var helt galna två myggbett i nacken samt de bet mig i händerna.Det blir cross handskar nästa gång.
Mulet men varmt +22C lite blåsigt på höjden.

Mycket grönt överallt och vackra blommor.
Men senare såg jag berg flera mil bort som var i dis då förstod jag att regnet skulle kolla och de kom.

Med paraply nerför sakta i skogen snubblar på hala stenar mm.
Väl hemma ökade regnet det höll på i timmar sen kom solen.

Det värsta jag vet är att vara långt hemifrån i en skog med kraftigt regn.
Läste att Munkholmsbadet och de andra badplatserna i Sigtuna kommun ligger öde.

16-17C mälaren har inte värmts upp blir dåligt för turist verksamheten också.

Kollade brevlådan ingen post.
Spelade in radio nord även idag har enormt med timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!