NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 18 juli 2012

Långshyttan 20120718

Blev så trött idag så jag såg dubbelt.
Ut till ica med matvagn och väska först till Yami gatukök.
Tog två rödspättor med mos och hamburgare 200gram med stekta ägg.
Satt några vid uteserveringen som delvis har tak de hade rullstolar och rullatorer de var alla äldre.

Sen ica tyckte träningsbyxorna kändes för varma liksom Sverigetröjan.
Tröjan åkte av i butiken samt hämtade min senaste triss vinst på 25kr.
Delvis sol men också en del mörka moln syntes.
Gick tillbaka till Yami och gick via Trollbo hem såg två långfärds cyklister passera genom Långshyttan på 270.
Just nära hemmet kom regnet matvagnen var tung.

En del regn under dagen även sol med regn bra mix.
Var medtagen efter detta åt upp hamburgarna vid två tillfällen hungrig var jag.Läste om mannen som gick vilse i Jämtlands fjällen i två vec kor
sökte han efter människor.

Man kan leva på vatten i tre veckor.
Förde över flera band med radio islam b la med mina uppläsningar ut Ahemds böcker jag fick ju 50 böcker med Vad är Israel?

Betalat två räkningar manuellt.
Jag ser att söker man på poddprogram hittar man mina bloggar.
Finns många andra sökord på goggle som ger träff på mina mediasidor.
Man behöver inte längre kunna html och asp osv bloggarna har färdiga mallar mm.

Torsdagen ser rätt bra ut halvklart det är blött lite överallt och i skogarna på stigarna och vandringslederna är det blött och lerigt.

Jag behöver en längre cykeltur cyklingen sist kändes bra men regnet kom ju.
Än finns den kraft i benmusklerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!