NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 17 juli 2012

Långshyttan 20120717 Regnet förstörde allt!

Hade inte cyklat sedan den 5 juli uselt väder nästan varje dag.
Duschade samt ut samtal med två grann tanter deras källar nycklar passade inte heller.

Mörka moln syntes cyklade iväg mot Nordviken lite motvind samt kyligt i luften.

Ut på 270 sen höger förbi där älgarna ska vara de syntes inte till.
Nåväl mot Västerbyn på den fd banvallen långt borta syntes ett dis det var regn.

Kom förbi husen utmed Lången sen kom regnet.
Tog lite bilder upp med mitt lilla paraply vände hem gick med cykeln.
Vann ynka 50kr igen på mina trisslotter.

Sommaren 2012 min första som dalmas i Långshyttan blir inte bättre än så här.

Ingen riktig sommarvärme kyligt varje kväll och natt.
Dock kom solen fram vid Nordviken det blev hett.
Blött och lerigt i skogen kan man tänka sig.
Sommaren är förstörd min kondition usel vädret är orsaken.

Överförde flera timmar mix88mhz skickas upp på 4shared.com
Har fixat problem med inloggning på bloggarna från B datorn samt problem med att lägga till länkar i bloggarna.
Ny blogg finns på www.media20120714.bloggo.nu

Samarbetar med radio islam på youtube tror ej det är Ahmed själv som sköter hemsidor och youtube.

Blev totalt minst en mil idag.

Jag är redan så förkyld vill inte bli blöt ute men byxor mm torkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!