NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 28 juni 2012

Långshyttan 20120628 Gunnar var i Hedemora

Till tandläkaren hon tog två tänder på en gång.
De satt nära varandra och pga att jag lämnade återbud den 21 pga svår hosta.
Sen ut på stan solen sken med lite blåsigt delvis.
Gick förbi Sveaparken och Stureskolan vid tågstationen var det helt dött.
Gick ner såg jag kunde se vackra Brunnsjön min buss kl 1145 är indragen under sommaren blir då kl 1350 den går liksom den ner via Husby.

Varmt i bussarna resan via Husby tar 40 minuter annars 22 minuter.
Handlade på hemköp länge sedan sist i två tunga plastpåsar.
Höll koll på klockan på min lilla mobil.

Bedövningen släppte bra jobbigt när hon ska jobba i överkäken då åkter man långt bak i stolen.

Söt flicka på bussen dalarna är vackert men jag är trött och svettig.
Helt slut hon höll på i 50 minuter samma sak den 8 augusti två vanliga hål.
Sen den 9 augusti rengöring inför rotfyllningen som delas upp på två besök.

Rengöring 700kr får jag betala samt 3 500kr för rotfyllningen.
Ny period den 17 augusti så man får betala upp till 3000kr innan FK går in igen.

Jag slapp lägga upp 2 500kr tack till stiftelsen.
Så en liten söt flicka på gården hon håller sin pojkvän i handen de är kanske 4-5 år.

Det blir mycket kyligt på kvällen och natten.
Ja Hedemora är inte så stort ändå men klart större än Långshyttan.
Skränande skrattmåsar ersätter flygbuller tack för det!
Ibland tillsammans med enorma flockar med skränande kajor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!