NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 21 juni 2012

Långshyttan 20120621

Pga en kraftig förkylning med hosta fick jag ringa och avboka tandläkaren.
28 juni samt den 8 augusti är klara är stängt i juli.
Hostat en hel del näsan rinner också.

Duschade också och är mycket trött efter gårdagens långa cykling.
I Australien fryser min halvsyster Anna-Lisa Mcnamara barnen har influensa samt hennes väninna har fått snö.
och nån körde ihjäl en kvinna på Anna-Lisas gata och smet iväg.
Fört över flera band lyssnat på Lasse Linds röst i timmar.

Lägenheten är mörklagd med solen har lyst med lite moln ibland.
Fredagen är sista dagen med halvklart och hyfsad värme.
Lördag och flera dagar framåt är vi tillbaka med svalt väder och vissa dagar blir det även mycket regn.

Får ta det lite lungt med denna förkylning.
Nån lång tur med cykel orkar jag inte men kanske lite cykling i närområdet?
Ätit och man måste snyta sig ofta men själva cykelturen igår var härlig med delvis jobbig i värmen.

Jag bevisade att jag ännu har krafter i benmusklerna och landsvägs körningen på asfalt gick bra i nedförsbackarna gick det undan.

Mycket fick man se av landsbygden och alla vackra gårdar och små byar och lustiga ortsnamn som Hysta.

Och Amshyttan osv flera veckors uselt väder hade tagit ner min kondition så jag tog ut alla mina krafter.

Åt inget fast kexen var med lite lagom cykling kan det nog på fredag utan stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!