NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 8 juni 2012

Långshyttan 20120608 Gubbar som alltid ska störa!

Jodå ut igen med matvagnen tömde lite återvinning.
Fick lyssna till flygplan samt gubbar med gräsklippare.
De hörs väl inte in till ica?
Varmt man kan inte gå omkring med mat i timmar.
Tänkte gå svängen via Trollbo men där borta syntes ännu en gubbe med hörsel kåpor och nåt som förde oväsen.

Skulle upp mot stations huset matvagnen välte omkull flera gånger.
Tappade min cider flaska kollade tillbaka men såg den ej.
Matvagnen var tung hundratals måsar förde oväsen.


Kanske rullade flaskan in i det höga gräset kollade men ska kolla igen.
Flaskan kostar bara 13 kr men nånstans ligger den jag vet ju vart jag gick.
Vid fd vändskivan låg den ej där välte matvagnen första gången.
En bagatell som retat mig hela dagen.

Av 3000kr tillbaka på skatten som kom igår blev pga underskotter bara 2 300kr.

Ska närradio föreningen har 1000 blir det inte mycket över att leva på exlusive kredit på 5000kr.

Förde över mera kassettband till mp3.

Bränt audio cd beredskapstoner till studion blir en cd till.
Såg min lilla favvo flicka på gården hon höll i en festis man såg hur liten denna unge är kanske bara fyra år???

Här springer de omkring hela dagarna och barn hörs!
Med tanke på Sleipernergatan hade två förskolor samt Edddaskolan som förde oväse +allt flyg.
Barnen i Bollstanäs nere i Upplands väsby tog priset som gaphalsar!
Men som tur har jag flera trådlösa hörlurar att ta till!
Samt i köket en fläkt men öppnade upp för lite luft drag blir så kvavt.

Vädret ska åter bli svalt och regn i flera dagar sommaren verkar bli så här!

Tydligen är bussarna kodade så därför hörs de ej.
Vart tog min cider flaska vägen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!