NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 28 februari 2013

Långshyttan kort rapport


Enorma host attacker som varje morgon.
C datorn hade startat om under natten troligen nån windows uppdatering.
Så fick fart på live streamingen igen och Brita Borg som jag lyssnar på privat i windows media player som körs i en slinga.

Behövde fylla på i förråden så...ut det var råkallt.
Snorhalt det har delvis smält snön sen har det frusit på igen så isen är knölig liksom.

Man får gå mycket försiktigt först till returstationen vid fd ok planen i motvind.
Nu var jag frysen och tårarna rinner hade SJ jackan på mig.
In till icas värme där det brukar bli för varmt.

Tre bärkassar ja tungt blev det ojoj!
Fick gå en bit i taget sen vila lite snyta näsan kolla runt.
Inget i postlådan och Harry Edlund fd ND vill inte längre medverka i radion pga all smutskastning han har blivit utsatt för.

Får mycket bra ljudkvalitet när man kör ifrån datorer över till flera stereo system som är vidare kopplade med varandra via mixers och audioväxlar mm.

Har filmat den tekniska röran i vardags rummet.
Här trivs jag för händer nåt jag gör saker så det händer något.
Man höjer volymen man ändrar lite mera diskant mindre bas osv.

Såg tågbilder ifrån västra Sverige Nödinge där fanns ingen snö alls.

När snön är borta kan man använda matvagnen eller en liten sittvagn jo det var en bebis som stirrade på mig och sög på nappen sen fick jag ta en extra plastpåse utan kostnad.
Bebisen var ej asylsökande!

Brukar iblanda konvertera ifrån youtube till mp3 128kbps.
Hur kan det då komma sig att det mest blir 64kbps?

Ska komma sms ifrån posten hämta mp3 spelaren på ica ny eller den gamla är lagad.

I morgon är det första mars inte vår men ändå det kommer att ljusna ännu mera dagtid kan solen värma mera.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!