NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 27 februari 2013

Långshyttan 20130227


Ännu en morgon knappt vaken med svåra hostattacker som senare sakta avtar helt.

Blev så medtagen som jag tappade alla krafter av allt detta hostande jodå har host medicin samt kanjang.

Har haft HP laptop 655 igång några dagar den får nu vila.
Solen har visat sig ifrån en nästan klarblå himmel och nästan minus nio C.

Jag orkade till slut ut till postlåsan nedanför efter att brevbärar bilen åkt iväg.

Jag fick tillbaka min usb kabel som tillhör en digitalkamera som felaktigt skickades iväg till netonnet i Borås den fick ut och åka några mil i vårt land haha!

Netonnet har igår skickat iväg nåt antingen en ny mp3 spelare eller så har de hittat felet tror på det första.

Behöver fylla på i matförråden igen.
Nu är även B datorn avstängd endast C datorn är igång.

Såg b  la dokumtären med Anita Lindblom tyckte hon var sexig 1975 iklädd kortkort med vita knästrumpor det blev bensprattel med andra ord.

Allt hon har varit med  flytten till USA som sprack pga att flyttfirman förstörde det mesta av hennes möbler inkl en flygel.


Man förstår henne endast om hon får full ersättning ekonomiskt ifrån flyttfirman kan hon tänka sig att börja sjunga och spela in skivor igen jag tror ej det blir så.

Jo även om detta är tjatigt så anmälde min grann tant under mig att hon blev störd av asylsökande i huset bredvid på bottenplan,de var högljudda samt hon blev störd av asylsökande en trappa under dvs min grannar åt det huset=asylsökande.

Men dessvärre hade hon+min närmaste granntant att jag hade flyttat på möbler mm till kl 2300 på lördagskvällen.

Detta är helt felaktigt jag flyttar inga möbler.
Varför blandar dom in mig i detta???

Jag tvingades gå med i hyresgästföreningen för att försvara min rätt att få bo i Långshyttan.

Varför ska asylsökande få förstöra våra liv?
Varför flyttar inte migrationsverket på dessa??

Nu mörknar det efter kl 17 nåt så vi börjar gå emot ljusare tider.

Fn vet jag inget om studio ägaren Georg även om jag vill sköta programmen själv så tycker jag synd om honom.

jag tror aldrig att han kommer tillbaka i radion han klarar inte att prata längre.








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!