NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 12 februari 2013

Gunnar&en mikrofon Laggarbacken-Hinshyttan



Kameran har 16GB men vad hjälper det när Gunnar tar med dåliga batterier och inga i reserv.
jag blev så ledsen så jag började gråta för jag hade ju så mycket att säga när jag äntligen kom iväg i snö helvetet.
Forsatte med att prata med mig själv haha för då får man se bästa svaren.Man blir aldrig osams med sig själv.

Netonnet kommer antingen laga mp3 spelaren eller byta ut den.
Den vägrar att låta sig bli uppladdad.

Filmen från idag kommer upp där hör ni mig gråta men efter att den dog började jag skratta haha!




<object height="94" width="422"><param value="http://www.divshare.com/flash/audio_embed?data=YTo2OntzOjU6ImFwaUlkIjtzOjE6IjQiO3M6NjoiZmlsZUlkIjtzOjg6IjIzNzE2NzQzIjtzOjQ6ImNvZGUiO3M6MTI6IjIzNzE2NzQzLTVmNCI7czo2OiJ1c2VySWQiO3M6NzoiMjgwNjEzNCI7czoxMjoiZXh0ZXJuYWxDYWxsIjtpOjE7czo0OiJ0aW1lIjtpOjEzNjA2Nzg2NzQ7fQ==&autoplay=default" name="movie"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed wmode="transparent" height="94" width="422" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" src="http://www.divshare.com/flash/audio_embed?data=YTo2OntzOjU6ImFwaUlkIjtzOjE6IjQiO3M6NjoiZmlsZUlkIjtzOjg6IjIzNzE2NzQzIjtzOjQ6ImNvZGUiO3M6MTI6IjIzNzE2NzQzLTVmNCI7czo2OiJ1c2VySWQiO3M6NzoiMjgwNjEzNCI7czoxMjoiZXh0ZXJuYWxDYWxsIjtpOjE7czo0OiJ0aW1lIjtpOjEzNjA2Nzg2NzQ7fQ==&autoplay=default"></embed></object>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!