NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 29 augusti 2012

Långshyttan 20120829 Tanden är rengjord!

I korthet fick buss dörren i magen liten flicka från gården följde med.
Tråkig resa över Smedby-Husby men vackert på landsbygden.
Sen in till Svea parkens kliniken de ville ta mig direkt.
Ok gummimask på blev lite panik vart tog luften vägen?
Hon drog upp mig en bit tanden ligger nertill så man behöver inte ligga så långt bakåt.

Hon fixade gummi masken nåt drogs åt kring tanden inte kul.
Hon tog röntgen bilder 2st och rengjorde.
Sprutan tog bra så ingen smärta alls.
Tog väl nån halvtimme?

Nu måste det gå åtta veckor innan rotfyllningen kan göras.
31 oktober kl 1050 hem som idag med buss linje 21 mot Långshyttan rakt upp ej över Smedby-Husby.
Fast jag ej har råd fick jag betala 500kr blev nog 800kr totalt.
I september får jag veta om stiftelsen som betalade 2 300kr för mig kan låna ut 3000kr?
Man ska inte oroa sig för allt!
Sålde en bunt blandade nationella tidningar för 350kr.
Det är Nordland,NRP pressen,Nationell Idag,Sverige vakna och tidningar b la från USA och Norge.

350KR PG 634252-1 Ange blandad tidningsbunt.
Kommer föra över totalt 500kr från två konton.

Välkommen att hjälpa mig du som har ett arbete en inkomst större än min tvångs sjukpension a 11 3660kr!


PG 634252-1

Som förra gången bjöd hon på en krydda i käften smakar som..glömt namnet.
Åt fiskpinnar med potatis mos som uppfanns 1952.
Fick igång musiken på de tekniska apparaterna som finns i vardags rummet.
Vissa tekniska apparater är trasiga.








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!