NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 5 augusti 2012

Långshyttan 20120805

Vilka missar man gör håller Gunnar på att bli senil redan hihi??
Frysen från bostadsbolaget hade en del is så jag kortvarigt skulle stänga av det.Man håller in en knapp så alla gröna lampor lyser tills det släckts.
Men det var i lördags tror jag?
Idag fick jag därför slänga en massa mat som luktade illa.
Tog bärkasse från Hemköp i Hedemora till ett soprum som luktade lika illa.
Sol men nordliga lite friska vindar små kallt på morgonen efter en kylig natt.

Iförd Ultima Thule tröja vi har en del kvar ännu.
Yami var stängt så dåligt går det i Långshyttan.
Till ica där det alltid skramlar från nåt utrymme vid kexen.
Köpte en del fryst missade ljuíce men ok till postbutiken.

Hämtade stor kartong ser väl hemma att det är exakt samma telefon box jag redan har.

Nåväl går sakt via Trollbo ser byns enda tai kvinna som utför massage gammal gubben var stor och fet samt gammal de hjälptes åt med matpåsen.
Såg Oskarssons gubbe på en cykeltur genom byn.
Inte samma oväsen när alla hundratals skrattmåsar försvann med sina ungar.

Stannade ibland och vilade och kollade runt samt drack lite.
Märkt irländskt öl gillar jag men normalt dricker jag aldrig öl.
Dock en i lördags 3,5% de asylskökande har slängt skräp i blomrabatten samt vält omkull en träsoffa på gården.

Sent igår kväll kom ett eller två korta avbrott.
Fick upp ett pop fönster om virus skadad dator stängde snabbt webläsaren.
Man får köra sina skyddsprogram samt rensa datorn samt webläsarnas historia.

Har även ställt in alla tre datorer på automatisk defrag när datorn står utan aktivitet.

Soppåsar i två garderober såg banan flugor sprayade insektsgift samt stängde.

Om vädret stämmer blir det regn i fyra dagar då kommer jag inte ut.
Miss nr två skulle skicka kuvert med två cd med b la Gunnar på 47 minuter för två lördagar i september men dem fick jag med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!