NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 4 augusti 2012

Långshyttan 20120804

Nyligen skedde ett kort avbrott annars är farten hög och ip telefonen fungerar.Nya teleboxen har kommit med som jag skrev till supporten det är inte den som felet har varit på så jag tror den får gå i retur vilket dom tyckte också.

Vikt står det 1,1 kilo kan det verkligen stämma?
Fick ryggskott då jag flyttat till nya sovrummet och skrivbordet in i det gamla.Där satt Lasse och Alvar och Ingrid m fl under de fyra år som jag hade studio 36 i min bostad i Midsommarkransen innan jag bröt med Lasse lindh och flyttade till Almunge i Uppsala kommun våren 1994.

Pratade med svammel gubben Georg i studion man blir helt slut efter ett samtal med honom.
Gunnar på 47 minuter två program för september 2012 är inspelat på A datorn och lagt på två cdr+ lite annat som får plats.

Så inga flera kassetband används i radio produktionen längre.
Har duschat och ätit en grå mulen dag efter en kall natt blev en solig dag men lite blåsig.


Chattade lite med Sofie W en fd medlem på 90 talet i NDP på facebook.
Städat en del dom här dagarna lägenheten måste skötas.
Skakat mattor och dammsugit såg en tjej med stor rumpa släpa på en dammsugare.

Tyckte det var hon som gått med huckle men inte längre?
Tog hem zon alarma på B och C men tog bort den.
Tog bort Avira på B och C datorn.
Lever på min kredit underskott fn nästan 2000 av totalt 5000kr.
Ska var klart med räkningar ser inte vattenfalls autogiro konstigt.
I fredags fick jag info från Alltele om tekniskt fel i Hedemora vänligen avvakta.

Så länge enstaka korta avbrott sker kan jag ej ringa faktura avdelningen.
Blir det fint vill jag ut på en cykeltur och mina vattenflaskor ska kolla vädret på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!