NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 9 augusti 2012

Långshyttan 20120809 Kyliga vindar!

Hennix kommer att medverka på vissa program från Gjallarhornet.
Som igår skulle jag ner med bussen via Husby till tandläkaren i Hedemora.
Var uppe tidigt hann med att duscha var så svettig samt myggbiten.

Hur många mil buss jag åkt på två dagar vet jag ej men över Husby är en sväng på nån mil extra.

1230 var tiden hos henne gick en sväng ner mot Brunnsjön.
Såg ett godståg på andra sidan Brunnsjön som skulle möta bluex tåget från Stockholm C min arbetsplats 1979-2006.

Blåste kallt mötte granntanten hon tyckte det var kallt så jag tog en tunn jacka och tur var det.

Tillbaka till tandkliniken via Sveaparken där man körde daldansen i många år med många kända artister.jag satt i Säter i flera år och spelade in.
Från radio Hedemoras program på fm 93,9mhz.

Nervös väntan i väntrummet med SR sportradion som jag hatar med skvalmusik allt man aldrig vill höra.

Igår körde hon utan spruta haha!
Men idag blev det värre som väntat.
Gjorde mycket ont flera gånger trots sprutan.
Glömde att jag filmade på bussen länk kommer.

Jobbigt var det idag med saker i munnen osv.
Hon höll väl på och rotade i min käft i kanske 40 minuter?
Fakturan till stiftelsen skickas nu på 2 300kr som jag slapp betala.
Den 14 börjar man om i högkostnads skyddet upp till 3000 betalas av mig som inga pengar har.

Den 29/8 rengöring inför kommande rotfyllning a en timme 800kr.
Hon vill ha 500kr kontant minst.
Rotfyllningen 3.300kr begär faktura betalar 500kr kontant.
Månads avbetalning a 500kr.

Idag var det inga tunga påsar att släpa på och bussen hem var hyfsat sval.
Inte så mycket folk på bussarna många asylsökande åker buss.

Läs på www.dt.se om driftstörningen i Hedemoras statsnät.
Ännu finns en mindre andel kunder med tekniska fel.
Telia har också problem i Borlänge samt 3G.
Mitt hår är längre än någonsin.


Finns öron förstärkare i två modeller såg jag i homeshop katalogen.
Förr fick man mycket kataloger sen blev det helt galet shopping på nätet.
Myggorna tar sig in när jag öppnar för natten i köket samt balkongdörren nätterna är kyliga.

Klämma ihjäl myggor samt dessa bananflugor tar på mina nerver.
Om nån vill hjälpa till inför kommande utgifter PG 634252-1 Kenneth Andersson ni kan vara helt anonyma eller kalla er vad ni vill.

Nån i Långshyttan vann en miljon dock ej jag.
Trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!