NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 11 april 2013

Långshyttan 20130411


C datorn körde live stream men har tydligen pga en uppdatering gjort en omstart under natten.
Fick igång det hela helt nyvaken sen somnade jag om igen.
Kollade på bilder då orientexpressen anlände idag till spår 19 till min gamla arbetsplats Stockholm C 1979-2006.

Ägnade flera timmar åt att tvätta mig och det långa heavy metal håret.
Klipp dig och skaffa ett jobb nej jag är sjukpensionär till 65 det är inget jag kan ändra på är man slängd på soptippen så är man.

Fick host attacker med slem i morse inte kul när man inte är vaken med grus i ögonen.
Jo jag kollade min postlåda utanför men den var helt tom.
Senare såg jag en karl med en bunt i näven kan ha varit en brevbärare då det stod en bil ivägen för normalt brukar han köra genom gården.
Dock var jag svim färdig av hunger så jag måste äta då.
Väntar på post från postboxen i Stockholm min deklaration mm.

Som tack för lånet av boxen görs reklam för Nationell Idag samt  det kommer även på radion ibland ska göra reklam spots.
Var medtagen samt mycket frysen efter gårdagens vandring i de hemska vindarna och då solen försvann.

Man skulle behövt både varma långkalsonger samt en helly hansen tröja under.
Kent Andersson Stockholm kommer ringa nån kväll sedan måste jag koppla bort alla högtalare samt ställa in på en usb mixer så högtalar telefonen hörs och en extra mikrofon som ligger på sidan om det tangentbord jag skriver på finns.

Sen måste man förstärka den mikrofone via en mixer nästan på gränsen till rundgång så den kommer upp i samma nivå som högtalaren från telefonen det ligger ett headset tejpat emot högtalaren eller rättare sagt den långa mikrofonen.


Har ni inspelningar för netradion eller nationell musik eller egen musik eller kan göra egna inspelningar med mikrofon t ex från datorn eller från en mobiltelefon eller från en mp3 spelare kan ni skicka dem till oss eller en länk för nedladddning.

radio88@bredband.net

Böneutrop från moskeén i Botkyrka är ju helt fel de kristna får sina kyrkor nedbrända mm i de muslimska länderna.
Steg för steg så flyttar de fram sina positioner och detta är bara början.

Nu har radio framåt kört så det kommer snart upp här.
En vecka kvar till pension och ett minus på minst 2000 skr lever på min kredit a 5000skr på Nordea.
Smör mm är slut blir tvungen att handla nåt för några dagar framåt.

När skattepengarna kommer i början på juni kommer jag upp  på plussidan.

C datorn har tagit över livestream även D datorn är klar för livestream på winamp men det behövs läggas in en spellista där man kan inte lägga in vad som helst man måste tänka noga ibland ser man bara titlar på mp3 filer utan att man har lyssnat vad de innehåller.

En del av den nationella musiken jag fick från väst Sverige förut innehöll extrema låttexter.
Vad grupper från Spanien osv sjunger om kan jag inte svara på.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!