NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 3 mars 2013

Långshyttan 20130303


Nytvättad skönt men i köket drog jag igång hårtorken samt bägge microvågs ugnarna den säkringen har även två kylskåp samt en frys så hårtorken blev tyst och bägge microvågs ugnarna blev tysta.

Drog fram mina säkringar finns några olika typer.
Stämmer denna med den trasiga ut i köket och kolla man fick ställa in klockan på micron köpt på Thorn i Uppsala.

Åt två minipizzor  men i fortsättningen körs en micro i taget.
Eftersom jag tills vidare och kanske även i fortsättningen producerar alla Gjallarhornets närradio/webradio pga Georgs dåliga hälsa så kom jag kom att jag kommer att köra repriser en lördag varje månad.

Inspelningar finns på B och C datorn med Georg ifrån studio tio där han kör sitt och telefoner fram till kl 1745 då han sände ut mina cd skivor till kl 1825.

Dessa inspelningar är hela program och man måste lyssna igenom lite med windows mediaplayer.

Man väljer ut månadens repris program med Georg.
Man tar ljudfilen dvs mp3 och man måste ändra dess namn till aktuellt sändnings datum enligt följande:

Säg att det blir en lördag 20130501.

20130501-1700.mp3 det sista .mp3 skrivs in automatiskt.
och ibland återsänds en del av mina nya radio produktioner.
Även om Georg överlever denna gång så är han i vårdbehov dygnet runt.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!