NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 7 mars 2013

Kort info+bild


Denna mp3 spelare används numera för inspelning av Gunnar och en mikrofon 249skr Netonet.se

Idag ut läskigt halt bara på vissa ställen ser man marken.
Till returstationen vid fd ok plan sen till ica.
Tungt med stor bärpåse ifrån Hemköp i Hedemora samt en väska.
Blåste enormt och iskalla vindar men man känner att solen blir starkare samt den värmer lite!

Stod lite vid fd stationen sen uppåt länsväg 270 sen förbi fd skolan Russinbacken sen gång banan utmed 270.

Sen Solhemsvägen vid ett värmeverk för vårdcentralen gick jag bakom och lättade akut på min blåsa!

Var en grupp asylsökande barn som lekte på gården.
Normalt är den helt död men så dyker de upp.
Jag kom på en tråkig sak med våren.
2012 min första vår kom det stora flockar med skrattmåsar vid sjön Tyllingen de trivs äve här de skränar enormt de tillsammans med våra flockar med kajor blir enormt skränande!


Nog är det flygtrafik här också såg flera vita streck tre plan flög i samma riktning däruppe men de går högt upp samt numera har jag mp3 spelare med höglurar så hörs de drag jag upp volymen SEDAN HÖRS DE INGENTING ALLS!

Ja våren brukar vara blåsigt!
Gruvbanan är ej plogad så där kan man ej gå.
Skrev till Ulf Hansson ordf i Hedemora kommun att det är enormt med hundlort det kommer lukta sen när värmen kommer om han hade en lösning på det.

Trött=vila det kommer ett program på lördag kl 1700-1830 ftp filöverföring Georg är nog ännu på Huddinge sjukhus.
Vilket tyder på att han är allvarligt sjuk!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!