NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 26 juli 2013

Långshyttan 26 juli

Jag är lite blyg så när jag endast iklädd sportshorts och midjebälte kom ut från dörren kom grann tanterna in i huset de brukar sitta utanför och röka.
Min grann tant kom upp för trappan jag lade in nycklarna i midjebältet lite extra länge tills hon hade stängt sin dörr.
Nåväl till återvinningen den enda som finns kvar numera.
---------------------------------------------------------------------------------
Till ica i hettan där inne är det svalt så en lustig sak en liten unge sprang omkring iförd små shorts och naken överkropp det gick fort sen sprang ungen ut mellan kassorna jag tror det var en liten flicka????
---------------------------------------------------------------------------------
Snygga unga tjejer med snygga ben kom in med sina killar.
Den grillade kycklingens påse läckte så det blev lite kladdigt.
Hon i kassan med de sedvanlig fula glasögonen fick torka av lite.

Ut varmt/hett/tungt fick ta en bit it taget samt dricka lite Loka.
Hemma var jag medtagen av värmen och den tunga påsen+plastpåsen.

Åt varm grillad kyckling ej hela kladdigt.
En konstig sak som hände lite senare var att när jag kollade ut från en fönster kom ett häftigt regn inga svarta moln där uppe men det kom ändå höll på ett tag.
Bönderna behöver 50mm och enligt uppgifter ska vädret ändras nu det behövs regn våra gräsmattor i området är uttorkade de är ej gröna längre finns inget att klippa det gröna är nästan helt borta.
---------------------------------------------------------------------------------
Ringde Georg i studio han fick mina två audio cd som b la innehåller formalia sommarkören Tibble kören från Täby valde medvetet några engelska pop låtar för att göra han glad gubben är ju tokig i att få spela pop låtar i mitt program.
............................................................................................................
Varje cd innehåller runt 80 minuter.
Adblockplus togs hem dels till Crome samt Avant Browser som har Crome inbyggd om den fungerar dock får man spam till eposten vet ej hur man stoppar den dyngan?
---------------------------------------------------------------------------------
Har tre fönster öppna samt fläkten bakom ryggen körs på roterande läge.Lite ont i halsen samt svettig naken som vanligt och Georg blev bortkopplad ip telefoni fungerar bra eller hur?
---------------------------------------------------------------------------------
Nu verkar det åter ha mulnat på.

Det var det hela!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!