NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 14 juli 2013

Långhyttan 20130714

+14C efter regn och mulet kommer nu solen fram i Stockholm är det +23C.

Nytvättad samt samma hemska hosta som igår.
Mest torrhosta,nu är det klart att pga svensk lagstiftning kommer Ahmed Rami inte medverka mera på våra närradio sändningar på Stockholms närradio 88mhz.

Han kommer dock oregelbundet medverka över internet på våra egna internet program Netradion.tk där blir han själv ansvarig för det finns ingen ansvarig utgivare.
Dock sker inga direkta program på Netradion.tk

Ahmed Rami är informerad om detta jag vill inte riskera några anmälningar även om det aldrig var någon fara när Ahmed medverkade på skype.

Nu kommer istället Jimmy Windeskog chefredaktör för Nationell idag och Fd Sverigedemokrat att oregelbundet medverka via telefon tror han har mobiltelefon brukar låta svajigt.

Jimmy bor delvis i Stockholm pga sitt arbete med tidningen.
Annars är han bosatt i dalarna.

jag upprepar nytt kör schema för våra närradio program.
jag ska även tacka Georg för att han på 1990 talet fick börja göra program för Gjallarhornet jag jobbade hårt skiftarbete på SJ som radioloksoperatör/bromsprovare.
---------------------------------------------------------------------------------
                            Kör schema från augusti 2013.
---------------------------------------------------------------------------------


  1. Första lördagen i varje månad får jag ledigt.Georg kör själv mellan kl 1700-1830 men han måste köra någon cd skiva som finns i  studion från kl 1745-1825.
  2. Andra lördagen kör jag live antingen med telefoner/skype eller så kör jag ut hela program med radio Länsman.Eller delar av radio framåt kanske från www.radioframat.com som undantag andra inslag från spellista eller färdigt program uppskickat via ftp.
  3. Den tredje lördagen Georg kör kl 1700-1800 jag kör kl 1800-1830.
  4. Fjärde lördagen kommer Gunnar på 60 minuter tillbaka fast i en annan form blandat innehåll live eller från spellista.
Nästa lördag kl 1715-1756 kommer del ett av en telefon interljuv med en radioman som numera hörs på radio Länsman som dock från nu tar ledigt i tre veckor pga semester.


Det kommer senare del 2 och kanske även en del 3.
Han kommer medverka flera gånger och berätta om sina många radio minnen han är pratglad!
---------------------------------------------------------------------------------
Jag har det nya kör schemat på trädgrenen där mikrofonerna sitter fasttejpade.

Observera att några få gånger per år kommer jag köra två timmar start kl 1700-1900.
Samt några gånger per år även mellan kl 1800-1900.

Bidrag/Donationer till det äldsta nationalistiska radio programmet som ännu sänder SD kom igång året efter oss.

                        PLUSGIRONUMMER ÄR PG 634252-1
                        Gunnar Andersson

Telefonen kommer periodvis vara igång mera på kvällstid om ni vill tycka till om något ställa frågor eller vill vara med oss och prata i radion eller över internet.

Telnr 0225-60143 jag vill gärna veta vad ni tycker!






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!