NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 10 januari 2013

Intresse klubben anropas igen!

Köpte nätverks kabel 3 meter till kommande Laptop HP med windows 8 kampanj pris på www.mirsc.se för ynka 2.700skr. Nya trådlösa hörlurar Philips 399skr. Samt större minnes kort i alla år har mina minnes kort SD varit på....2GB! Köpte ett på 16GB för 169skr. Finns en värsting på hela 32GB men dyr! Förutom digital kameran finns en liten action cam. Blåsigt ute med lätt snöfall kollade min postlåda utanför endast mitt dalarna hade kommit en gratis tidning för Hedemora och Säters kommun.Utgiven av DT dalarnas tidning. www.dt.se Endast HP datorn är iväg skickad! Har tjafsat med alltele angående www.bredbandskollen.se Visst kan hastigheten variera men man borde ha godkänt varje gång. Vista datorn får uppåt 82 på mottagna filer. Men så kan det gå ner till 32 så upp igen. Det upplevs fort på nätet men dåligt värde på bredbandskollen gör mig sur. Packyard Bell UK datorn fyra år gammal med windows 7 blir ännu sämre värde. Ska testa nya datorn som ska stå på en gammal SJ kontors stol med hjul innan nätverks kabeln har kommit med bredbandsbolaget mobilt bredband 3G max 7mb/ps. Köpte stora potatisar som är kokta. Nu blir det ingen mer näthandel! Nödbromsen är inlagd när sjukpensionen kommer den 17 finns X antal 1000skr kvar +överfört 5 700skr på ett sparkonto. 11 340skr kommer den 17 nej det är inte jag som har valt att slänga mig själv på soptippen som arbets oförmögen! FK tvångs förtids pensionerar betydligt yngre personer än mig tll ett liv utan arbets tvång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!