NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 14 november 2012

Långshyttan 20121114 Klar hos tandläkaren

I korthet var mycket tunnklädd i jympa pjukk dvs söderslag för skor. Tunn skjorta samt tunn hittad svartvit träningsjacka. Haltade svårt på vänsterfoten samt det blåste snålt. Bussen från Stjärnsund var några minuter sen. Två mammor med två flickor som såg exakt likadana ut samt var exakt lika kläddda. De busade lite på bussen bussen var för varm samt går över Husby och sen ut på 270 igen. Lyssnade på cd spelare på bussen och på mp3 spelaren Andersson hos norrländskan Marita. Det finns ingen nerv så det behövs ingen spruta. Hon började borra direkt totalt blev det fem gånger med kortvarig men kraftig smärta. Nu luktar det bränt men det så det ska vara samt smakade urk. Jag fick sitta högt upp i stolen inte så långt bak som vanligt. Marita fick stressa lite pga att dalabuss nr 21 till Långshyttan går med avgång från station kl 1145 fick jag gå/springa kl 1143. Marita skickar en faktura på rotfyllningen hon sade att jag redan hade betal 500kr för den. 3 300kr totalt var en summa jag aåg förut. Eftersom försäkringskassan som först 2006 ansåg att jag skulle kunna arbeta men 2008 svängde till att jag har ingen som helst arbetsförmåga tvingas jag leva på sjukpension. 11.340kr/m vill ni hjälpa till med ett bidrag så använd plusgiro: 6342´52-1 Gunnar Andersson Åtta tänder är klara efter totalt nio besök i Hedemora. Kallelsen är min buss biljett det går som sk sjukresa. Nu kommer det bli mindre hå läsken är ett minne blott och tätare kontroller inte ett år utan max sex månader. Maj 2013 vi ses då Marita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!