NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 3 november 2012

Långshyttan 20121103

De asylsökande för ett sånt oväsen så en granntant sover med öronproppar. De tar ingen hänsyn alls de kan föra oväsen lite när de vill. Borrningen som skedde förra helgen var dock inte dem granntanten fick hjälp med nåt. Gården var förr full med skrikande och lekande småbarn. Småpojkar och mängder av småflickor de hördes rätt bra. Nu hade jag samma sak i Märsta med förskolor Edda och Ragna förskola nedanför mig på gårdssidan. Senare tog gårdens barn över resten av kvällen. Barnskrik blandat med Krogsta skjutbana nåt skott ibland eller fullt krig på andra sidan mälaren när livgardet övade från tre övningsområden automateld. Sista gången i mitt liv jag stördes av allt i Märsta var den 29 oktober 2011. Till tonerna av automatelden från livgardet och det eviga dånet av lyftande flygplan med fullt pådrag på väg högre upp på 1000 meter. Rosersberg uppmäter som topp 78db på landande flygplan så man undrar då varför man inte mäter i Märsta,Valsta,Steningen på startande flygplan som upplevs ännu värre. Jag har varit sjuk och delvis sängliggande och haft migrän och spyfärdig kunde inte stå upp. Svårt att äta nåt och lyssnat på en granne som låter som en plåtverkstad. Det låter hela tiden alltid dova mörka dunsar osv. Scannade sidor från tidningen Sverige vakna nr 1 1996 går fn inte att ladda upp på facebook den tredje sidan får ett error eller bad. Nu ligger gården helt öde förutom en massa asylbarn inkl några svenska ser man inte fn svartingar och andra från ryssland så det är inte samma störningar från gården. Har bränt över bra musik på några cd svenskt,dansband,rock och en massa med beatles. Skulle duscha igår blev störd av kraftigt basljud vem kunde det vara. I badrummet,köket samt sovrummen hördes det bra men i vardagsrummet knappt nåt. Ringde Anki om dessa störningar att de inte kommer ifrån mig. Satte upp anslag i porten att de störningar som hörs inte kommer ifrån min lägenhet. Tog mig ut men bara till brevlådan skickade ett C4 kuvert till Falun. Handlade i torsdags tror jag på ica några C4 kuvert samt två plasthinkar med goda pepparkakor. Blåser en kylig hård motvind när man går mot brevlådan eller ner till centrum. Ja här kommer asylsökande som gör som de vill. Migrationsverket hjälper inte längre till. Mängder med gånger har jag sagt till Anki om störningarna från de asylsökande. Mängder med gånger har migrationsverket sagt till dem. De har klottrat de har slängt äckliga soppåsar på golvet i soprummet som är kladdiga och luktar illa fast det finns plats i sopkärlen. Börje får ofta städa upp efter dem det är ett stort problem säger Anki. Om de inte fanns här skulle de finnas ett stort antal tomma lägenheter som nog på sikt skulle rivas. Folk vågar inte säga till de är rädda att bli kallade rasister. Tant Oskarsson hatar dom och kallar området för lilla Bagdad. Under sommaren hade jag ett stort antal småflickor som lekte här ofta utanför mitt köksfönster några hade sneda ögon de kom ifrån nån republik i ryssland de är alla borta nu. Vet ej om de är utvisade eller kommun placerade någon annanstans? Såg en film på youtube två somaliska kvinnor hade en remsa på SL som inte gällde. Föraren vägrade köra de skrek att han var rasist de på bussen skrek att släng ut dem vill åka härifrån nu. De tvingades bägge att kliva av bussen. Såg även ett gäng hårda typer i kontrollgruppen på Göteborgs spårvägar de plågade en kvinna som skrek släp mig jag har ju betalt det gör ont släpp mig. Och gråtfärdig säger jag orkar inte längre släpp mig. Såna as skulle få smaka på äkta tortyr tills de är döda! Jag blev gratis åkare på tuben i Stockholm och även på pendeln! SL BURN IN HELL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!