NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 10 november 2012

Långshyttan 20121110

Bra förkyld ännu man får snyta sig ofta lite mindre hosta ibland. Igår duschade jag och tog det lugnt det är några plusgrader ute. Jo jag skakade mattor inne samt dammsög i köket det behövdes. Golven ser bra ut behöver inte köra en blöt Vileda borste. Håret är extremt långt och tjockt delvis grått. Just som det är ny tvättat är det mörkt sen när det torkar blir det mera grått. Jag fick mörk hårfärg som min mor efter hennes pappa min morfar Rune Andersson. Har rippat några cd på B och C datorn. Jo nu är det slut med avtalet med Viasat Guld. Har betalt runt 500kr varje månad i ett år blir runt 6000kr. Hd boxen som var gratis är värd 3000kr ett års uppsägningstid ger att jag har betalt två hd boxar. Nu går bredbandsbolaget ner till 49kr/månad för mobilt bredband behåller också epost adressen radio88@bredband.net 14 rotfyllning i Hedemora sen är jag klar för 2012. Blir drygt 3000kr för delbetala. Nu blir det var 6 månad som jag går på en kontroll inte efter ett helt år. Coca cola och sånt nej inte nu längre. Visst det handlar om mängden man kan också spä ut läsk med vatten. juice är inte heller bra men nyttiga vitaminer men det innehåller socker som fräter på tänderna eller sötningsmedel. Kör med hydrokortison för min hudsjukdom. Planerar för en promenad på söndag tömma lite sopor samt gå gruvbanan norrut uppåt Hinshyttan och Laggarbacken på helgerna blir man inte störd av timmerbilar och skogsmaskiner som avverkar i de norra skogsområderna som sist. Några kantareller sen sist finns kvar. Skönt att fn slippa snön ser ingen snö på gång heller men lite regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!