NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 11 november 2011

20111111 Min digital kamera är hittad i röran!

Idag gick till Yamis gatukök sen till Ica sen Yami för att hämta min mat.
Sen följde jag den gamla fd järnvägen BLJ nedlagd 1964.
Blev utskälld av en hund vid Nordviken som mellan 1949-1953 hade en liten hållplats där.

Den smala stigen blev en grusväg tyckte jag såg älgarna i älgparken nej det var några hästar.

Gick verkligen järnvägen utmed en grusväg?
Stannade vid Älgviken orkade ej gå längre med Samsung ryggsäck samt två matpåsar.

Åt lite chips drack lite loka och spelade in ett kort program.
Dimman svepte in över Långsjön samt Långshyttan.

Mycket rå luft 3+ fuktigt och blött på marken.

Mötte en liten äldre kvinna med sin hund jo här gick järnvägen och enligt henne kan man följa den ner till Byvalla där allt gods måste omlastas från smalspåret 600mm till Sj:s 1435mm.

Enligt skylten Pråmleden står det mot Stjärnsund.
Har en massa adapters hittar fn ej de två som ska passa till två Seagate hårddiskar 2T har frågat Netonnet om vilka adapters som passar.

Värk överallt frös ute jo jag hittade min lilla digitalkamera i sitt fodral.
Den behöver ingen egen laddare utan man kör med två laddbara batterier.
Dock försvann brevet som gjordes klart till försäkringskassan ansökan om bostadstillägg vid flyttning.

Det fattades en handling då.
Gjorde iordning ett nytt brev med alla handlingarna bifogade och skickade epost till fk att det skickades idag till deras inläsnings central i Östersund.

Fick dock ett brev från fk att senast den 24 november ska ansökan kommit fram annars dras mitt bostadstillägg på 4 700kr in.
Alltele drar 219kr/månad med autogiro lite mer än utlovade 149kr.
Dock mindre än BBB som tar 320kr/m

Har aktiverat min telesvarare och skrivit upp hur man ändrar inställningar.

Det är skyddat nummer 0225-60-417
Vet ni där flyktingarna är mest barn och ungdomar är det fullt med skräp på gräsmattorna bara här vid husen finns det papperskorgar ej annars i Långshyttan varför slänga på marken när papperskorgar finns så nära.

Jo ringde en tv tekniker på Tuna kabeltv.
Inget fel på min tv han berättade att han flera gånger fått åka och felsöka hos folk som inte får in några kanaler.
Vet ni vad kulturberikarna gör?
De klipper sönder tv kablarna som är kopplade via flera lägenheter och använder dessa till sina paraboler.

Vilket innebär att den förstörda kabeln gör att någon t ex jag inte får in några kanaler.

Han måste lägga lappar om tillträde till flera lägenheter för att kunna felsöka var den förstörda kabeln finns nästa vecka.

Hittat två ström kablar till dator A+B fattas monitor omkopplaren som jag såg förut men var????????????????????

Plattskärm nr 2 finns samt en skärmkabel.
Två usb ljudkort finns tar lite i taget varje dag man kan ej koppla in så mycket teknisk utrustning på en dag.

Kämpat med flera tunga kartonger med videoband med hjälp av en barnvagn.
Fått alla vinyler samt alla cd och cdr inkl de nationella för försäljningen på samma plats.

Allt kan ej vara i samma rum heller det är svårt att minnas vilka kablar och vilka adapters som passar till vilken utrustning.

Med hjälp av neddragna persienner kan man gå i bara kalsongerna eller kanske endast iklädd sina strumpor köpte några par gråa på ica där reklamskyltarna är gjorda för små växta personer jag får dem i huvudet mest hela tiden.

Såg flera kvinnor bra små samt liten gubbe som gick som han hade ryggskott framåtlutad.
Gnäll kärring under idag körde musik med små data högtalare med lite öppen balkong dörr stäng dörren sade hon nej jag bryr mig inte dessa typer för mig kommer de ingenstans.

Om jag skulle leva här utan flygplan spelar ingen roll utan musik finns inte själva livet.

När jag äntligen fått bredband+ip telefon med all dess webradio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!