NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 19 juni 2013

Långshyttan den 19 juni


Tog mig ut bärkassen från Hemköp i Hedemora var fylld med PET handlade rätt mycket idag.Såg en liten pojke med egen liten kundvagn eftersom mamman var svensk så var han nog adopterad han hjälpte henne att packa ned.
Jo jag hade ett litet sår på handen som blödde den snygga kassörskan kom med sår rengöringsmedel samt satte på ett plåster.
Hon har dock fula glasögon.
Tungt+en påse fick stanna och vila några gånger i värmen.
Drack ur stora loka flaskan lurigt väder nu ska ett regnväder passera under kvällen/natten efter morgonen ska det bli  halvklart och runt +20C.

Fick brev från en snygg kvinna i Balticum högklackat kortkort och snygga ben hade jag svarat henne förut.

Stel i kroppen vädret har varit lågtryck och blåsigt nog blött i skogen.
Nu åt jag för mycket idag behöver verkligen ut och röra på mig.
Funderar på Laggarbacksvägen sen norrut på skogsvägarna.
Ryggsäck Samsung kamera två mp3 spelare inkl mikrofon samt kamerans mikrofon.

Vatten flaskor samt kex!!

Ännu en mp3 spelare 4GB är skickad+en kylplatta för min laptop.

Fick igång live stream webcam+inbyggd mikrofon+bordsmikrofonen.

Jo fn är det ett tekniskt fel jag får ingen kontakt med närradio föreningens server i USA.
Går fn ej att skicka upp program med ftp ej heller köra live på 88mhz.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!